mandag 19. september 2011

En inspirerende weekend

Har akkurat kommet hjem etter en weekendtur til Trondheim. 

I tillegg til interiør liker jeg å følge med på noen moteblogger. Min favoritt er bloggen til Hilde som driver Carma, en fantastisk flott klesbutikk i Trondheim. 

Jentene der er så flinke til å kombinere antrekk og de skriver på en varm og god måte. Ja, det er virkelig Girl Power de formidler, noe man også i stor grad opplevde som kunde i butikken. Moro å endelig besøke de! 
  











Her står jeg sammen med søte Linn :)


Ble litt shopping også.  

 

Etter besøket hos Carma var det tid for lunsj. Helt tilfeldig fant vi et sted som het Tulla Fischer. Restauranten lå i det gamle postlokalet. Veldig stilig interiør og verdens beste mat! 




Denne lampen var bare så fin der den hang på veggen. Det var egentlig bare en plate med trykk på og en lyspære montert bak. Burde jo ikke være så vanskelig å lage selv! 




Stilig å holde drikken kald i Sink bøtter. 



Etter lunsj gikk turen via den vakre Domkirken, over brua og til gamlebyen.  
Her var det så mange sjarmerende husfasader!






Trondheim er virkelig en by med masse inspirasjon. I tillegg var vi jo så heldige med været.

Tusen takk for alle de koselige kommentarene fra dere og for at du følger bloggen min! Setter stor pris på hver eneste en av dere! 

God ukestart!
 Stoooor klem fra Maia

PS. har ikke glemt at jeg skal vise flere bilder fra Stavanger, det kommer! 



10 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg vennen!
For en fantastisk flott helg du må ha hatt i Trondheim - dager fylt av bare kos!!! Klesbutikken så rålekker ut, så blir det Trondheimstur på meg, må jeg helt klart innom den ;)

Ønsker deg en herlig uke!

Goklem fra Hildegunn

Hulda sa...

Flott sted du har besøkt! Trondheim er en flott by, var der for noen år siden. Lekre bilder under også fra det spesielle huset i Stavanger.

Camilla sa...

Heldig som har vært her, også det flotte været da :) Bodde i Trondheim noen år for mange år siden og savner byen fortsatt! Må nok innom butikken du viser her neste gang.. Ser flott ut :)

Ha en finfin dag videre!

Junk De Lux sa...

HERLIG!
Trondheim er bare nydelig!..bodde faktisk der som liten jente men har nesten ikke vært der siden. Tar jeg turen skal jeg definitivt innom her;)

Stooor klem!

Jijji sa...

Takk for herlig reisetip! Lenge siden jeg har vært i Trondheim, så hadde vært veldig ålreit med en tur dit snart. Både klesbutikken og lunsjstedet frister...

Ha en herlig uke!

Klem fra Jijji

Carma Linn sa...

Tusen takk for besøket:))
Superkoselig!!
Ha en strålende uke:)
Klem fra Linn

Synnøve sa...

Morsomt og se at du trivdes i Trondheim.
Du har vært der jeg bruker og innom når jeg er i byen.

Klem

Simones Country Home sa...

God kveld.

Der så det jo bare superlekkert ut da, fine bilder. ;o) Tipper du fant mye fint.

Klem Simone :o)))

Thelma Louise sa...

Flotte bilder av en koselig by, og carma er jo blitt sikkelig berømt, tjhiiiii ... Dit vi vill karrer or trh andre serverdigheter, kunne gjerne tatt en tur dit. Lekker butikk, lekre ting og de jentene virker jo bare å være så gromme :-)). Takk for titten

Solveig sa...

Så mye herlige du har sett, da;o)) Helt enig, Trondheim er noe for seg selv. Man merker liksom at byen har noe spesielt nostalgisk over seg - og så er det så lett å finne frem når en kjører bil;o))))

Alltid spennende å kikke innom deg;o)
Ha en flott helg, Maia.
Klem fra Solveig